Impreza

Obóz Artystyczny "Wakacje z pędzlem i paletą"

grupy wiekowe: 12-14, 15-18 lat, >18 lat

Mazury - Gierłoż

terminy / Rezerwacja online!

kododdoopiscena
MAG 1a20-06-200901-07-20091499
Rezerwuj
MAG 102-07-200913-07-20091499
Rezerwuj
MAG 214-07-200925-07-20091499
Rezerwuj
MAG 326-07-200906-08-20091499
Rezerwuj
MAG 407-08-200918-08-20091499
Rezerwuj
MAG 519-08-200930-08-20091499
Rezerwuj

 

Mazurska Szkoła Magii - I Ty Możesz Zostać Członkiem Wielkiego Kręgu
wiek: 7 - 13 lat

Mazury - Ryn



..:: CHARAKTERYSTYKA IMPREZY, PROGRAM

Na ten obóz zapraszamy wszystkich, którzy chcą wstąpić do Wielkiego Kręgu Magicznej Księgi. W księdze oprócz spisu zaklęć i rytuałów magicznych znajdziecie wskazówki astrologiczne, spisy aniołów, wskazówki, jak robić talizmany i amulety, jak przywoływać różne byty - od duchów po anioły, a także poznacie tajemnicze nazwy i skróty, których używali na co dzień astrologowie, alchemicy i magowie. Księga to klucz do wielkiego świata magii. Należy ona do potężnego Maga - Mistrza Wielkiego Kręgu. To dzięki niemu wnikniemy w tajemniczy świat magii i iluzji. Uczestnicy obozu zostają przydzieleni do danej „szkoły" odpowiadającej poszczególnym żywiołom. W każdym z nas drzemią różne żywioły. Dowiesz się jaki przeważa u Ciebie?
Każdy uczestnik obozu otrzymuje szatę, tiarę, własnoręcznie wykonaną miotłę i czarodziejską różdżkę.

Obóz zlokalizowany jest w ośrodku „Ryn" przy ulicy Mazurskiej w Rynie. Położony jest on bezpośrednio nad brzegiem jeziora Ryńskiego, na wydzielonym terenie. Spacerem do miasta około 10 minut. Posiłki jemy w stołówce, jest też bar i kawiarnia, w której organizowane są dyskoteki. Strzeżone kąpielisko w bezpośrednim sąsiedztwie ośrodka.

..:: DOJAZD ZORGANIZOWANY

Za dopłatą, pociągiem lub autokarem z opiekunem, z kilkunastu większych miast w Polsce.

Rozkład jazdy - Klikamy


..:: ROZPOCZĘCIE I ZAKOŃCZENIE

Ośrodek wypoczynkowo-żeglarski "Ryn", ul. Mazurska 17. Rozpoczęcie 1 dnia od godz. 16.00, zakończenie ostatniego dnia do 10.00.

..:: CENA ZAWIERA

Zakwaterowanie - domki z łazienką (wc+prysznic), lub pokoje z łazienką z prysznicem w pawilonie (wc na korytarzu).
Wyżywienie - całodzienne w stołówce ośrodka od kolacji pierwszego dnia do śniadania ostatniego dnia.
Kadra - wykwalifikowani instruktorzy, wychowawcy.
Ubezpieczenie
- NW

Sprzęt
- potrzebny do realizacji programu, w miarę potrzeb.
Realizację programu
w blokach zajęciowych, z podziałem na grupy, w zależności od pogody i kondycji uczestników.

..:: ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ

Dojazd autokarem lub pociągiem. Program Dodatkowe Atrakcje.

..:: DOKUMENTY, GŁÓWNE WYMAGANIA

Wiek 7-13 lat. Zgłoszenie uczestnictwa-umowa, karta kolonijna ze zgodą lekarza i rodziców (wzory w biurze). Legitymacja szkolna.

..:: NALEŻY ZABRAĆ ZE SOBĄ

Wyżej wymienione odpowiednio wypełnione dokumenty, kieszonkowe. Kurtkę chroniącą przed deszczem, polar, ciepły sweter, czapkę  z daszkiem, kostium kąpielowy, dres, latarkę, krem z filtrem, zeszyt, długopis, obuwie do chodzenia w wodzie, adidasy, mały plecak na piesze wycieczki, czepek kąpielowy, okulary do pływania w wodzie.


..:: UWAGI

Nie odpowiadamy za ukradziony, utopiony lub zagubiony bagaż - zalecamy uczestnikom jego dodatkowe ubezpieczenie.

..:: PROGRAM
Lekcje
zielarstwa - nauczymy się wytwarzać magiczne napary, lecznicze eliksiry, poznamy przydatność i wartość roślin w magii
Lekcje mineralogii - czyli magia kamieni, poznamy znaczenie kamieni w przyrodzie, ich właściwości ochronne, lecznicze. Dowiemy się jaka istnieje zależność pomiędzy znakami zodiaku a kamieniami szlachetnymi.
Lekcje astrologii - czyli trochę o gwiazdach i konstelacjach, poznamy duchy planetarne i nauczymy się je przywoływać
Magiczne pismo - nauka szyfrowania i odszyfrowywania pisma czarodziejów, dzięki któremu udana nam się odczytać Wielką Księgę oraz stworzyć własną Księgę Cieni.
Księga Cieni - każdy adept magii zakłada swoją księgę, tak zwaną Księgę Cieni (inaczej Grimuar Cieni). Zapisuje w niej wszystkie czary i zaklęcia, jakie poznał i praktykował, magiczne przemyślenia, informacje dotyczące zrobionych amuletów, legendy, mity, opisy niezwykłych postaci, relacje z poszczególnych spotkań magicznych i przygód, które na swojej magicznej ścieżce spotyka każdy, kto zajmie się magią. Można umieszczać tam również swoje sny, wizje, przeczucia, wiersze czy przepisane fragmenty ulubionych książek.
Lekcje magii - nauczymy się zaklęć i sztuczek, poznamy moc czterech Żywiołów. Dowiemy się jak tworzyć własne zaklęcia i rytuały magiczne.
Lekcje wróżbiarstwa - poznamy metody przepowiadania przyszłości, tajniki tarota, różne horoskopy, wróżby ludowe, popularne i wszystkim znane lanie wosku przez dziurkę od klucza i odczytywanie powstałych kształtów. Interpretacje woskowych figur bywają oczywiste lub zależą od wyobraźni wróżących. Nauczymy się odczytywać znaczenia snów. Poznamy podstawy chiromancji czyli metody przepowiadanie przyszłości z linii i znaków na dłoni. Dłoń jest skarbnicą wiedzy o jej właścicielu. Dlatego też w dłoniach ludzie dopatrują się tego, co ich czeka, próbując odkryć całą swoją przyszłość.
Nauka latania na miotle - atrybutem każdego czarodzieja jest magiczna miotła, dzięki której poleci tam gdzie go oczy poniosą. Każdy uczestnik konstruuje własną miotłę a następnie uczy się na niej latać. Dzięki nauce latania poznamy podstawy zajęć linowych takich jak mosty linowe, drabinka alpinistyczna, zjazdy na linach. Zajęcia te dostarczą nam wiele emocji i wrażeń.
Magiczne naczynia  - każdy czarodziej powinien posiadać własnoręcznie zrobioną czarę, w której będzie przygotowywał mikstury do zaklęć.
Gry i zabawy młodych magów - nawet młodzi czarodzieje mieli czas na magiczne gry. Poznacie szereg gier zespołowych, które pozwolą wam lepiej poznać siebie oraz wniknąć w fascynujący świat magii.
"Tajemna moc talizmanów" - poznamy niezwykłą mocy talizmanów i amuletów, a przede wszystkim królestwo talizmanów naturalnych: rumianku, pokrzywy, mięty, dębu i wielu innych cennych roślin.
Każdy wykona dla siebie talizmany, spełniające funkcje ochronne.   
Magiczne zwierzęta - magiczne zwierzęta zawsze towarzyszyły magom. Dowiemy się jak należy je pielęgnować, karmić. Poznamy zwierzęta żyjące w lesie, ich zwyczaje.
Zwiedzanie zamku krzyżackiego w Rynie -
to XIV-wieczna budowla, druga co do wielkości tego typu  w Polsce. Odrestaurowana zachowała dawny klimat. Kiedy nad  Zamkiem zapada zmrok, w księżycowej poświacie, po komnatach przechadza się duch białej damy - legenda mówi, iż to księżna Anna ......
Poznamy legendy, lochy oraz tajemnicze przejścia znane tylko magom.
Zajęcia rekreacyjne
Turniej piłki wodnej, rozgrywki sportowe, plażowanie, kąpiele, wieczorne ogniska, podchody, piesze wycieczki.
Kajaki i rowery wodne
Wszędzie dostępne, popularne jednostki do rekreacji wodnej. Czy jednak tak łatwo się nimi manewruje? Nauczymy się sprawnie sterować i wiosłować. Popłyniemy na wyprawę po jeziorze Ryńskim, a w ośrodku zrealizujemy zawody - slalom, wyścigi, manewrowanie precyzyjne.


..::
DODATKOWE ATRAKCJE (płatne przy zapisach lub na obozie)
..:: Wycieczki: Mikołajki (+20 zł), Mikołajki i Tropicana - kompleks basenów i zjeżdżalni (+55 zł), Giżycko (+20 zł), Giżycko i Twierdza Boyen (+30 zł), Kadzidłowo - Park Dzikich Zwierząt (+30 zł), Popielno - Stacja Hodowlana Bobrów i Tarpanów(+35 zł), Spytkowo - Wioska Indiańska (+40 zł)
..:: Holowanie na oponce za motorówką (+30 zł), Latające Skrzydło (+40 zł), Banan (+15 zł), Narty wodne (+50 zł), Wakeboard (+50 zł),
..:: Paintball (+60 zł)
..:: Quady  (+60 zł)
..:: Zajęcia linowe (+60 zł)

Pakiet Wodne Atrakcje
(+ 65 zł przy zapisach lub na obozie).
::: Holowanie za motorówką: oponka, banan, latające skrzydło ::: Pływanie motorówką w trakcie holowania.

Dodatkowe Atrakcje - zasady realizacji
1. Realizacja zajęć uzależniona jest od pogody, kondycji i wieku uczestników. Dlatego nie wszystkie elementy programu muszą zostać zrealizowane, o czym decyduje kierownik obozu. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania wybranych zajęć bez zmiany programu obozu.
2. Czas zajęć jest ograniczony, o czym decyduje kierownik obozu.
3. Uczestnikom przysługuje jednorazowe skorzystanie z każdego rodzaju zajęć.


Galeria imprezy